ثبت نام کلاسهای دکتری وزارت بهداشت ۹۶ شروع شد

ثبت نام کلاسهای دکتری وزارت بهداشت ۹۶ شروع شد.  دانشجویان پس از ثبت نام، جزوات مربوط به هر رشته را دریافت می کنند و با مطالعه آنها تا شروع کلاسها در مهر، آمادگی لازم را کسب نمایند.

شرایط و نحوه برگزاری کلاس ها:

  • شروع کلاس ها هفته اول مهرماه می باشد و تا اواسط دی ماه تمامی دروس تدریس می گردد و پس از آن  دوره می شوند.
  • زمان کلاس ها هفته ای یک روز و یا دو روز می باشد
  • در طول دوره برای تمامی دروس امتحانی جزوات کاملی ارائه می شود
  • هر هفته از درس جلسه گذشته امتحان گرفته می شود
  • طور کلی دروس بین ۲ الی ۳ بار دوره می شود.
  • با شرکت در کلاسها، دیگر نیازی به مطالعه سایر کتب و رفرنس ها نمی باشد.

 

Ph.D بیوشیمی

شروع کلاسها هفته اول مهرماه می باشد، البته قابل ذکر است به دانشجویان در تابستان جزوه بیوشیمی داده می شود، تا با آمادگی کامل کلاسها را شروع کنند. کلاسها به نحوی برنامه ریزی شده است که درس بیوشیمی در دی ماه به پایان برسد و پس از آن دورهها  انجام خواهد شد.

بیوشیمی: تدریس این درس با جزوه و کتاب می باشد. جزوه تمام نکات کتاب های هارپر، لنینجر و دولین را شامل می شود. پس از پایان جزوه، بخش های مهم کتابهای مرجع دوباره مورد بررسی قرار می گیرد و بخش دستگاههای تیتز و سایر منابع که قسمت فوق العاده مهم کنکور می باشد نیز بطور کامل تدریس می شود.

فیزیولوژی: تدریس این درس بصورت جزوه میباشد. جزوه تمام نکات مهم فیزیولوژی عمومی گایتون و گانونگ را در بر می گیرد و دانشجو نیازی به مطالعه سایر دروس ندارد.

 

Ph.D بیوتکنولوژی پزشکی

شروع کلاسها هفته اول مهرماه می باشد، البته قابل ذکر است به دانشجویان در تابستان جزوه بیوشیمی و ایمنی داده می شود، تا با آمادگی کامل کلاسها را شروع کنند. کلاسها به نحوی برنامه ریزی شده است که در نیمه اول دی ماه به پایان برسد و پس از آن دورههای ۲ ماهه ، ۱ ماهه و ۲ هفته ای انجام خواهد شد.

بیولوژی سلولی و مولکولی: تدریس این درس فقط با جزوه می باشد. رفرنس اصلی جزوه کتاب لودیش است اما در بخش تکنیک ها از کتاب براون استفاده شده است و داوطلب نیازی به منبع دیگری نخواهدداشت.

بیوشیمیتدریس این درس با جزوه می باشد. کلاسها بصورت یک هفته در میان برگزار می شود. جزوه نکات مهم کتاب های هارپر و لنینجر را شامل می شود. و نیاز دانشجو را بطور کامل بر طرف می نماید.

ایمنی: تدریس این درس بصورت جزوه میباشد. جزوه تمام نکات مهم ابوالعباس، جنوی و کتاب جدید وجگانی می باشد. با مطالعه این جزوه دانشجو نیازی به مطالعه سایر دروس ندارد.

بیوانفورماتیکتدریس این درس نیز بصورت فقط با جزوه می باشد. از آنجاییکه برای درس بیوانفورماتیک رفرنس مشخصی ندارد ولی در این جزوه سعی شده است از تجربیات عملی و همچنین کتابهای بیوانفورماتیک موجود استفاده شود. اما نیازی به مطالعه منابعی غیر از جزوه نمی باشد.

 

Ph.D باکتری

شروع کلاسها هفته اول مهرماه می باشد، البته قابل ذکر است به دانشجویان در تابستان جزوه بیوشیمی و باکتری داده می شود، تا با آمادگی کامل کلاسها را شروع کنند. کلاسها به نحوی برنامه ریزی شده است که در نیمه اول دی ماه به پایان برسد و پس از آن دورههای ۲ ماهه ، ۱ ماهه و ۲ هفته ای انجام خواهد شد.

باکتری: تدریس این درس فقط با جزوه می باشد. جزوه ارائه شده نکات اصلی کتابهای جاوتز، واکر، مورای، Finegulld می باشد. جزوه به نحوی طراحی شده است که داوطلب نیازی به  منبع دیگری نخواهد داشت.

بیوشیمیتدریس این درس با جزوه می باشد. کلاسها بصورت یک هفته در میان برگزار می شود. جزوه نکات مهم کتاب های هارپر و لنینجر را شامل می شود. و نیاز دانشجو را بطور کامل بر طرف می نماید.

ایمنی: تدریس این درس بصورت جزوه میباشد. جزوه تمام نکات مهم ابوالعباس می باشد. با مطالعه این جزوه دانشجو نیازی به مطالعه سایر دروس ندارد.

تک یاخته و قارچ: بدون برگزاری کلاس و با ارائه جزوه می باشد.

 ویروس : بدون برگزاری کلاس و با ارائه جزوه می باشد.

ژنتیک میکروارگانیسم هاتدریس این درس همرمان با باکتری شناسی تدریس می شود.

 

Ph.D انگل شناسی

شروع کلاسها هفته اول مهرماه می باشد، البته قابل ذکر است به دانشجویان در تابستان جزوه بیوشیمی و انگل داده می شود، تا با آمادگی کامل کلاسها را شروع کنند. کلاسها به نحوی برنامه ریزی شده است که در نیمه اول دی ماه به پایان برسد و پس از آن دورههای ۲ ماهه ، ۱ ماهه و ۲ هفته ای انجام خواهد شد.

انگل شناسی: تدریس این درس فقط با جزوه می باشد. جزوه ارائه شده نکات اصلی کتابهای مارکل، تاپلی ویلسون، کرم شناسی مولر، Foundational parasitology  و تک یاخته شناسی دانشگاه تهران می باشد. جزوه به نحوی طراحی شده است که داوطلب نیازی به  منبع دیگری نخواهد داشت.

بیوشیمیتدریس این درس با جزوه می باشد. کلاسها بصورت یک هفته در میان برگزار می شود. جزوه نکات مهم کتاب های هارپر و لنینجر را شامل می شود. و نیاز دانشجو را بطور کامل بر طرف می نماید.

ایمنی: تدریس این درس بصورت جزوه میباشد. جزوه تمام نکات مهم ابوالعباس می باشد. با مطالعه این جزوه دانشجو نیازی به مطالعه سایر دروس ندارد.

حشره، قارچ: بدون برگزاری کلاس و با ارائه جزوه می باشد.

باکتری و ویروس : بدون برگزاری کلاس و با ارائه جزوه می باشد.

 

Ph.D ژنتیک

شروع کلاسها هفته اول مهرماه می باشد،کلاسها به نحوی برنامه ریزی شده است که در دی ماه به پایان برسد و پس از آن دورههای ۲ ماهه ، ۱ ماهه و ۲ هفته ای انجام خواهد شد.

ژنتیک: تدریس درکلاس ژنتیک همراه با کتاب های مرجع می باشد. کلاسها هفته ای دو روز برگزار می شود. در این دوره کتابهای امری، استراخان مولکولی و براون بطور کامل کار میشود و نکات استراخان پزشکی، کانر، جرد، هزاره سوم و مطالب مورد نیاز برای سیتوژنیک در اختیار دانشجویان قرار داده می شود.

 

همچنین ببینید

جزوه آزمون کارشناسی ارشد و دکتری

امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ کلاس آنلاین ویروس شناسی بررسی ۱۴ دوره کنکور ویروس شناسی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *